De headsup: delen = vermenigvuldigen
Onze inpandige kroeg symboliseert de sociale cultuur binnen de organisatie. Hier lunchen we, zijn flink wat legendarische feestjes gevierd en houden we twee keer per kwartaal de headsup. Om vier uur druppelt de kroeg vol, waar de koude drankjes en zoute versnaperingen al klaarstaan, waarna we binnen een uur elkaar op de hoogte stellen van wat ons zoal bezighoudt.
Bij TRES werken we vanuit verschillende teams. Drie development teams die hoofdzakelijk werken aan portalen, twee development teams die werken aan websites, een digital marketing team en team service. Daarnaast hebben we nog het organisatieteam en directie. Binnen al deze teams gebeurt natuurlijk van alles. Om ervoor te zorgen dat deze ontwikkelingen en resultaten gedeeld worden met alle collega's, organiseren we de headsup.
In maximaal 10 minuten geven verschillende teams een presentatie over een onderwerp dat het waard is om te delen. Lekker mand dus. Het kan bijvoorbeeld gaan over een oplossing voor een opdrachtgever, nieuwe technieken, belangrijke ontwikkelingen of bepaalde bijzonderheden die spelen binnen de organisatie. Er is altijd wel wat te delen. We doen dit in een relaxte setting, onder het genot van een hapje en een drankje. En wil je om vijf uur nog even blijven hangen in de kroeg? Dan kan dat!
Hoewel we bij TRES hybride werken, vinden we het belangrijk om eens in de zoveel tijd samen te komen. Dit is nodig om de betrokkenheid en connectie te behouden. Maar wel altijd in een ongedwongen setting. Zo organiseren we bijvoorbeeld ook ieder kwartaal de TRESQ, waarbij we terugkijken op het afgelopen kwartaal en vooruitkijken op het nieuwe kwartaal. Gecombineerd met een leuke activiteit.