Bij TRES kennen we maar één richting: vooruit.
Ingewikkelde organisatiestructuren ga je bij TRES niet vinden. We werken met zijn allen aan dezelfde organisatiedoelen: medewerkerstevredenheid (8+), klanttevredenheid (8+) en jaargroei (+10%). Drie doelen die elkaar zowel versterken als in balans houden. Dit doen we vanuit verschillende teams. Vijf development teams, een digital marketing team, team service, het organisatieteam en de directie om precies te zijn.
Bij TRES komen we op vaste momenten samen. Altijd met de insteek om focus te houden op onze doelen. Er zijn meetings waarin besluiten worden genomen, maar meestal gaat het om elkaar op de hoogte houden van de voortgang vanuit ieders eigen verantwoordelijkheid. Denk aan:
Aan de slag bij TRES? Dit kan je verwachten.
Onze cultuur is ons succes. Dit komt samen in onze kernwaarden: samen, positief, drive en ownership.
Bij TRES werken we vanuit dedicated teams. Samen werken we aan de beste oplossingen voor onze opdrachtgevers.
Om het beste uit jezelf te halen, krijg je het beste van ons. Alles goed geregeld, dat is waar we voor gaan.
Arbeidsvoorwaarden zijn belangrijk. Maar met onze arbeidsvoordelen bieden we de écht leuke extra's al zeggen we het zelf.
We zijn er bij TRES van overtuigd dat ons succes begint bij jou. Je werkt dan ook bij een Great Place to Work.
Onder de naam VnV software bouwen ze statische websites en een calculatiesysteem voor een groot landelijk installatiebureau.
Als sc Heerenveen Champions League haalt, worden de drie compagnons gevraagd een website voor hen te maken. Het bedrijf wordt officieel ingeschreven en de naam verandert in TRES.
Na een periode van vijf jaar boven een signingsbedrijf in Franeker, is het tijd om naar een plaats met meer bereik te verhuizen. Een verdieping in een pand aan de K.R. Poststraat wordt betrokken.
Waar de eerste jaren de nadruk vooral ligt op het realiseren van technische oplossingen, wordt vanaf 2008 fors geïnvesteerd in digital marketing. De propositie verschuift naar full service internetbureau.
Met de focus op full service dienstverlening groeit het aantal medewerkers. TRESfest wordt geïntroduceerd in de overtuiging dat plezier en goed samenwerken het verschil maken. Nog steeds vertrekt het team elk jaar een lang weekend naar de zon.
In een wereld die continu verandert, is kennis delen samen groeien. Om relaties te inspireren over het digitaal domein wordt TRENDSHIP gelanceerd. Het event dat geïnitieerd was voor relaties groeit in 5 jaar uit tot het grootste business event van Noord-Nederland.
De ruimte op de K.R. Poststraat wordt te klein en de behoefte naar een open ruimte, waarin organischer samengewerkt kan worden, groeit. Aan de Opslach wordt een gloednieuw pand betrokken dat vernieuwend en compleet naar eigen idee wordt ingericht.
De rol van digitaal wordt steeds strategischer in organisaties en daarmee ook de oplossingen van TRES. Om de digitale business van klanten te kunnen versnellen worden design, techniek en marketing samengebracht in vaste klantenteams.
Het werk wordt beloond. Na eerdere “beste website van het jaar”-awards, wordt de website van het CJIB beoordeeld als het beste digitaal werk van het jaar. De jury bekroont met name de outside-in gedachte waarmee TRES steevast de eindgebruiker centraal stelt.
TRES wordt meer en meer strategisch digital partner. Het bouwen van de digitale business van klanten krijgt alle aandacht. Het ontwikkelen van een eigen CMS leidt af. Hiervan wordt afscheid genomen en er wordt vol ingezet op het open source Umbraco CMS.
In een wereld die steeds meer verbonden is, zijn veiligheid en privacy cruciaal. TRES is be-wust van haar rol als verwerker van grote hoeveelheden gevoelige data. Een gecertificeerd informatiebeveiligingsbeleid en security by design is dan ook onontbeerlijk.
De digitale mogelijkheden worden steeds breder. Full service is niet meer geloofwaardig. Er wordt gespecialiseerd in het digitaliseren van klantprocessen, wat zich vertaalt in het (door)ontwikkelen van websites en klantportalen.
We vinden het belangrijk dat onze collega's met plezier aan het werk zijn. In 2021 laten we voor het eerst onafhankelijk medewerkersonderzoek uitvoeren. Met een gemiddelde score van een 9 mogen we onszelf sindsdien Great Place to Work noemen!
TRES behaalt de tweede plek op de ranglijst van Best Workplaces van Nederland. Deze lijst bestaat uit de koplopers op het gebied van goed werkgeverschap. Hiermee erkent Great Place To Work organisaties die door hun medewerkers hoog beoordeeld worden op vertrouwen, trots en plezier.